9 Şubat 2012 Perşembe

Protez tırnak estetik açıdan son yıllarda bayanların en çok talep ettikleri konuların başında yer almaktadır. “Protez Tırnak Kimlere Uygulanabilir?” ilk akla gelen sorulardan biridir. Eğer tırnaklarınızda renk ve şekil açısından bir problem varsa, tırnaklarınız çok çabuk kırılıyor yada ikiye ayrılıyorsa, tırnaklarınızı istediğiniz gibi uzatamıyor, sürekli olarak tırnaklarınızı yemekten şikayet ediyorsanız protez tırnak sizin için eşsiz bir çözüm sunabilir.Her çeşit modelde ve renkte kullanabilirsiniz.Dilerseniz kalıcı frenchli dilerseniz desenli ya da farklı renklerde bu protez tırnakları kullanabilmeniz mümkün .Kullanımlarıda gerçekten kolay.Normal tırnaklardan çok daha kolay şekilde ojeler temizlenebilmekte Bu yüzden kendinizde dilediğinizde rengini ve boyunu değiştirebilirsiniz 

Protez tırnak kullanmış biri olarak ellerinizin her zaman bakımlı ve güzel görünmesini istiyosanız mutlaka bir kuaföre yada bakım merkezine uğrayın

PRONAIL BAĞDAT CADDESİ ŞUBESİ

Bağdat Cad. No: 322 Kadıköy / İstanbul

Tel: 0216 355 70 02 | 0216 355 70 03 | 0216 355 70 17






























2 yorum:

  1. Sevgili Poffufuk,

    Bir fırsat sitesinden ProNail-Etiler için indirimli manikür-pedikür hizmeti satın aldım. Telefonda rezervasyonu alan ilgili kaba kişi, sitedeki açıklamalarda yazmadığı halde h.sonuna randevu vermediklerini söylerek, randevu günü için beni 1 saat telefonda kanırttı.
    Sonuç: Bir Pazartesi günü gidebildim.

    Neyse, Etiler'deki şubesinin küçücük köhne bir mekanları vardı. Fotoğraflara bakıp, aldanmamak gerek (Etile şubesi için diyorum, Bağdat'ı görmedim). Manikürümü yapan kadın yeni işe girmiş, buranın manikürcü dayandıramadığını kendi söyledi. Genel olarak bir sorun var anladığım kadarıyla.

    İnternet sitelerinden de yaptığım araştırmalar sonucunda da genel olarak bir şikayet durumu var burasıyla ilgili. Kaç şubesi var hangisi iyidir bilemedim ama netteki fotoğraflara bakınca, büyülenmemek elde değil.

    Layıkıyla yapan varsa, saygı duyarım ve bilmek isterim.

    Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  2. Sevgili İrem

    pronail için astoriadaki şubenin en iyisi olduğunu söyleyebilirim.

    protez tırnak içinde manikür pedikür içinde tırnak bar diye bir guzellik merkezi var ben ordada yaptırmıstım.ve cok memnun kaldım
    caddebostan benzinin hemen karşı sokagında orayı tavsiye ederim
    çok nazik ve titiz çalışıyorlar

    Sevgiler

    Poffuduk :)

    YanıtlaSil