15 Şubat 2012 Çarşamba

Parfümler


Parfümler hayatımızın vazgeçilmezlerinden biri halinde artık.Aslında kişiliğimizi de yansıtan unsurlardan biride denebilir.Parfümünüz de tarzınızın bir parçası, hatta tamamlayıcısı. Tıpkı bir aksesuar veya elbise seçmek gibi, kokumuz tüm giyim kuşamınıza son noktayı koyuyor ve kendinizi ifade etmenize yardımcı oluyor. 
Parfüm kullanıcılarını iki gruba ayırabiliriz aslında 
1) Sadık kullanıcılar ki kendileri parfümlerinden asla vazgeçmezler:)
2) Gelgeç kullanıcılar her ay farklı kokmak isteyen her yeni çıkan ürünü denemek isteyen kullanıcılar 
Eğer sadık kullanıcılar grubuna giriyorsanız, bir süre sonra parfümünüzle anılmaya, anımsanmaya başlıyorsunuz.
Gelgeç grubundaysanız size yapılıcak bişi yok her parfümle anımsanabilirsiniz :))


Hadi size  benim çok sevdiğim ve beni anımsatabilicek parfümlerden örnekler verim :))))


Ufak not:)) ben  meyveli ve çiçeksi kokuları çok seviyorum ağır olan şekerli ve baharatlılar bana göre değil :)) 

                               






























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder