11 Şubat 2019 Pazartesi



Merhaba 

Bu hafta son zamanlarda Çok yaygın olan ve her 3 kişiden birinin kolunda mutlaka gözünüze çarpan akıllı saatlerden bahsetmek istiyorum.Akıllı saat, normal bir saat gibi kola takılabilen, çoğunlukla dijital bir ekranı olan ve içinde küçük çapta bir bilgisayar bulunduran mobil bir cihazdır. Daha anlaşılır olabilmesi için telefonunuzun kolunuza takılabilen versiyonu diyebiliriz. 

Günümüzde pek çok farklı akıllı saat markası ve modeli vardır. Bunların bazıları temel birkaç özelliğe yoğunlaşırken bazıları olabildiğince çok özelliğe sahip olmayı amaçlamaktadır. Piyasadaki ürün yelpazesinin genişliği sayesinde hemen hemen herkesin ihtiyaçlarına uygun bir akıllı saat bulmak mümkündür.

Akıllı saatlerde en yaygın olan özellikler ise: Saat ve tarih ,Nabız ölçme,Adım sayma,Nefes,Hava durumu,ve Spor aktiviteleridir.
 Bu özelliklere sahip olan ve ülkemizde en çok tercih edilen modeller aşağıda yer almaktadır.

Benim tercihim ise Apple Watch series 3. Şu an kullanıyorum ve kendisini çok seviyorum.Bildirimler, mailler,telefon,uyku,aktiviteler,nabız,adım sayar.... bu özellikleri uzayıp gidiyor.Diğerlerinin de çok farklı olduğunu düşünmüyorum ama ben tasarım olarak Apple Watch'un daha kibar ve zarif olduğunu düşünüyorum.Bu arada tüm saatlerin farklı renk kayışları bulunuyor.Sizde kendi ihtiyaçlarınıza ve zevkinize göre mutlaka bir akıllı saat bulabilirsiniz..

Sevgiler


APPLE WATCH SERİES 3-4 


























SAMSUNG GEAR S2- S3  VE GEAR SPORTS






























HUAWEİ WATCH 2



















FİTBİT IONİC











XİAOMİ Mİ BAND 2-3
































MİCHAEL KORS 


















2 yorum: